maanantai 13. lokakuuta 2014

Uusi elämä, uusi alku



Ihmiset muuttuvat, kasvavat henkisesti, aikuistuvat ja löytävät elämälleen uuden suunnan. Huvittuneena luin vanhoja kirjotuksiani, miten olen ajatellut kaksi vuotta sitten - kuinka lapsi olen vielä silloin oikein ollut. Olenhan vieläkin lapsi, mutta olen kasvamassa aikuiseksi. Lähitulevaisuus tuo tullessaan uuden kodin. Kodin, josta olen vain haaveillut unissani. Voin lähteä uusille tuntemattomille teille tietäen, että vieressäni oleva henkilö on kaikkeni ja turvani. En enää pelkää jättää taakseni pelottavia asioita. Olen kohdannut ne.

Kahteen vuoteen on tapahtunut mahdottoman paljon hyvää että huonoa. Olen ylioppilas, opiskelen tulevaan ammattiini, olen rakastunut, olen menettänyt ihmisiä, saanut uusia ihmisiä mutta mitä tärkeintä osaan nykyisin olla onnellinen, iloita pienimmistäkin asioista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti